Як підтвердити пільговий стаж якщо підприємство ліквідовано?

Постановою правління Пенсійного фонду України від 10.11.2006  № 18-1 затверджено Порядок підтвердження періодів роботи, які зараховуються в трудовий стаж для призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.11.2006 за № 1231/1310 (далі – Порядок), яким визначено механізм підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, у випадку ліквідації підприємств, установ або організацій без визначення правонаступника.

Згідно із пунктом 11 Порядку, для підтвердження стажу роботи до органів Пенсійного фонду України за місцем проживання необхідно надати наступні документи:

1) заяву про підтвердження стажу роботи;

2) довідку з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців про ліквідацію підприємства, установи, організації;

3) трудову книжку;

4) документи, видані архівними установами, а саме:

– довідку про заробітну плату (за весь період пільгової роботи);

– копії документів про проведення атестації робочих місць (у разі її проведення);

– копії документів про переведення на іншу роботу, на роботу з неповним робочим днем, про надання відпусток без збереження заробітної плати (в разі відсутності – довідку про їх відсутність);

5) та інші документи, які можуть підтвердити виконання робіт, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах.

Поділитись публікацією:

столичний адвокат Київ украдвокат