Як створити інвентаризаційну комісію, якщо єдиний працівник підприємства – це керівник

Зазвичай, для проведення інвентаризації на підставі відповідного розпорядчого документа керівника створюється постійно діюча інвентаризаційна комісія у складі керівників структурних підрозділів, головного бухгалтера, яку очолює керівник підприємства або його заступник.

Мінфін Міністерство фінансівПроте, якщо в штаті підприємства керівник – це єдиний працівник, то для проведення інвентаризації він у відповідному розпорядчому документі затверджує склад інвентаризаційної комісії з однієї особи.

Методрекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів передбачено, що для визначення непридатності основних засобів до використання, можливості їх використання іншими підприємствами, організаціями та установами, неефективності або недоцільності їх поліпшення (ремонту, модернізації тощо) та оформлення відповідних первинних документів керівником підприємства створюється постійно діюча комісія.

Оскільки вищевказані Методрекомендації не містять вимог до складу зазначеної постійно діючої комісії, керівник підприємства може у відповідному розпорядчому документі затвердити склад постійно діючої комісії з однієї особи або включити до комісії фахівців, найнятих за цивільно-правовим договором.

Джерело – Лист Мінфіну від 27.05.2014 № 31-08410-07-29/12918

Поділитись публікацією:

столичний адвокат Київ украдвокат